Könyvelés Székesfehérváron szakértői kezekben

Bérszámfejtés outsourcing

Bérszámfejtés outsourcing

Kinek javasoljuk?

A rendszeres bérszámfejtési munkálatok kiszervezését azon vállalkozásoknak javasoljuk, amelyeknél az alkalmazottak létszáma nem haladja meg a 200 főt. Tapasztalataink szerint maximum 200 fős alkalmazotti létszám alatt mind gazdasági, mind kockázatkezelési szempontból ez az ideális megoldás.

Milyen előnyöket jelen az igénybe vevőnek?

A bérszámfejtési tevékenység kiszervezésével költséget takaríthat meg a vállalkozás, miközben csökkentheti az adott területhez kapcsolódó adó- és egyéb kockázati tényezőket.
A bérszámfejtési tevékenység kiszervezésével megtakarítható a saját számfejtő bérköltsége, a továbbképzések díjai, a speciális bérszámfejtő szoftver licenszdíja, követési díjai.
A külsős (outsource formában működő) bérszámfejtő társaság alkalmazása garantálja a mindenkori jogszabályoknak megfelelő számfejtést, ezzel csökkenthetőek az adókockázatok, emellett a saját bérszámfejtő váratlan felmondása vagy betegsége esetén jelentkező problémák is elkerülhetőek.

Alkalmazott program:

Bérszámfejtési szolgáltatásunkat a NexonBér program alkalmazásával nyújtjuk. A NexonBér program az egyik legismertebb bérszámfejtő és humán-erőforrás gazdálkodói program. Cégünk rendelkezik a szoftver használati jogával, tehát a licence díj nem Önöket terheli, és az általunk használt valamennyi modul is a rendelkezésükre áll. Ezáltal olyan funkciók is elérhetővé válnak, mint például az elektronikus bérjegyzék modul, ami jelentősen egyszerűsíti az adminisztrációs folyamatot.

Társaságunk által ellátandó feladatok:

  • A kapott jelenléti ívek és egyéb szkennelt dokumentumok alapján az adott havi időadatok és az esetleges változások (béremelés, munkaidő változása, extra juttatások, stb.) rögzítése a bérszámfejtő programban, havi bérszámfejtés elkészítése legkésőbb a megadott határidőig. Lehetőség van az Önök beléptető rendszere által rendelkezésre álló adatok elektronikus átadására.
  • Munkába járás, kiküldetés, költségtérítések elszámolása.
  • Cafetéria jellegű juttatások bérszámfejtésben való rögzítése, így az egyes elemek utáni adók, járulékok már szerepelnek a bérszámfejtési listákban.
  • Erzsébet utalvány megrendeléshez lista készítése
  • OEP ellátások igénylése (táppénz, , gyed)
  • Munkavállalók be és kiléptetésével kapcsolatos bejelentések, KSH havi és negyedéves statisztikák elkészítése
  • Bérjegyzékek és aláírási jegyzék elkészítése.
  • NEXONBÉR program esetén e-bérjegyzék: a munkatársak úgynevezett e-bérjegyzéket kaphatnak – egy weboldalon felhasználónévvel, jelszóval bejelentkezve számfejtés után megtekinthető, nyomtatható, lementhető az adott havi és az összes korábbi bérjegyzék; ezáltal megoldható a bérek bizalmas információként való kezelése és elkerülhető a papír alapú bérjegyzékek kiosztásával járó adminisztráció
  • Nettó utalási adatok összeállítása, utalási és készpénz kifizetési listák összeállítása.
  • Csoportos munkabér utalás átadása az Önök bankjának megfelelő file szerkezetben,  így jelentősen csökkenthető az Önök által az utalások rögzítésére fordított idő, és a téves utalások kockázata is minimalizálható
  • Főkönyvi feladás a könyvelés részére: az adott havi kifizetésekről részletes vagy összevont, igény esetén költséghelyenként bontott listákat, főkönyvi feladást küldünk pdf-ben vagy file szerkezet megadása esetén a NEXONBÉR által készített file segítségével.
  • Rehabilitációs hozzájárulás kalkulációs táblázat összeállítása
  • ’08-as bevallások elkészítése, benyújtása, meghatalmazás alapján,
  • Munkabérhez kapcsolódó adó és járulék fizetési kötelezettségek megadása pdf. formátumba.
  • Igény szerint jelentések, kimutatások készítése a vezetőség és a könyvelés részére

 

 

Kapcsolat

Cég: Kilman Consulting KFT
Adószám:12597172-2-07 

Cím:
8000 Székesfehérvár
Tóvárosi lakónegyed 31. II/1.

Tel:
+36 22 500-518
Fax:
+36 22 500-519
E-mail:
info@kilman.hu

Tanúsítványunk

Megosztás

Gyakori kérdések

Lehet alkalmazottként ügyvezetőnek és lakatosnak illetve ügyvezetőnek és adminisztrátornak lenni egyszerre?

Az ügyvezetői tevékenység, társadalombiztosítási szempontból: - munkaviszonyban, vagy - társas vállalkozói jogviszonyban vagy - választott tisztségviselői jogviszonyban látható el. Munkaviszonyban ellátott ügyvezetői tevékenység esetén Ön lehet adminisztrátor és ügyvezető is egyben, illetve az öccse lakatos és ügyvezető is egyben, ha ezt a munkaszerződésbe illetve annak részét képező munkaköri leírásba belefoglalják. Ez esetben nyugdíjjárulék, az egészségbiztosítási- és munkaerő-piaci járulék alapja, valamint a társas vállalkozás által fizetendő szociális hozzájárulási adó alapja a munkaviszonyból származó jövedelem, amelynek napi 8 órás foglalkoztatás el kell érnie legalább a minimálbért. (középfokú végzettséget igénylő tevékenység esetén a garantált bérminimumot kell alapul venni, azaz havi 114.000. forintot - középfokú végzettségnek minősül a szakmunkás-iskola is)