Teljes körű könyvvezetés
-
Eszközök, beruházások mennyiségi és értékbeli nyilvántartása.
-
Kimenő és beérkező számlák értékbeli nyilvántartása.
-
A bankforgalommal kapcsolatos nyilvántartások vezetése.
-
Pénzforgalmi nyilvántartások vezetése.
-
Analitikus nyilvántartások vezetése.
-
Igény szerint havi, negyedéves zárlatok készítése.
-
Év végi zárlat, mérleg eredmény-kimutatás, kiegészítő melléklet, cash-flow.
-
Kimenő számlák elkészítése megállapodás alapján.
Bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció
A bérszámfejtéssel kapcsolatban felmerülő valamennyi feladatot átvállaljuk, pontos, precíz és megbízható partnerként támogatjuk ügyfeleinket a bérszámfejtés és a munkaügyi adminisztráció területein. Nagy tapasztalattal rendelkező munkatársaink szaktudása kiemelkedő, többek között a személyi jövedelemadó, a társadalom- és nyugdíjbiztosítás, illetve minden olyan egyéb elszámolandó kötelezettség és ezek teljes adminisztrációja területén, amely a munkavállaláshoz kapcsolódik.
A bérszámfejtés keretein belül nyújtott szolgáltatások:
-
Dolgozók be- és kiléptetése;
-
Dolgozók adatainak nyilvántartása;
-
Havi bérszámfejtés elkészítése;
-
Havi adatszolgáltatások elkészítése;
-
Bérpótlékok, egyéb juttatások számfejtése;
-
Jövedelmek, járulékok elektronikus adatszolgáltatása;
-
Önkéntes nyugdíjpénztári bevallások elkészítése;
-
Adatszolgáltatások teljesítése;
-
Munkaügyi- és bérstatisztikák elkészítése;
-
Könyvelés részére bérfeladás készítése az igényelt bontásban és formátumban;
-
Fizetendő adók és járulékok listájának elkészítése a bérszámfejtés adataiból;
-
Adóbevallások készítése;
-
Adókötelezettségek nyilvántartása;
-
Munkaügyi nyilvántartások kezelése;
-
Szabadságok és túlórák nyilvántartása;
-
Dolgozói levonások nyilvántartása, kezelése;
-
Adategyeztetések az adóhatóságokkal és a nyugdíjpénztárakkal.
Adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése
-
ÁFA bevallások
-
EU-s adószám esetén összesítő nyilatkozatok elkészítése
-
Egyéb, adóhatósághoz benyújtandó bevallások
-
Önkormányzati adók bevallása
-
Statisztikai jelentések elkészítése
Szabályzatok elkészítése
-
Számvitel politika
-
Számlarend
-
Leltározási szabályzat
-
Pénzkezelési szabályzat
-
Értékelési szabályzat
Helyszíni könyvelés
KINEK JAVASOLJUK?
Olyan ügyfeleknek,ahol nem dolgozik saját könyvelő, de szeretnék, ha a könyvelés a helyszínen történne, a bizonylatok és iratanyagok helyben maradnának. Ez működhet társaságunk által használt könyvelési szoftverében, vagy a megrendelő saját könyvelési rendszer segítségével.
MIÉRT HASZNOS?
Munkatársunk segítségével az általunk kínált könyvelési szoftverrel, vagy a saját, személyre szabott rendszerében olyan hatékony adatbázist alakíthat ki, melynek segítségével a jogszabályi kötelezettségeken túl, az egyedi vezetői igényeknek megfelelő nyilvántartások is könnyen elkészíthetők. Az információk tartalmáért számviteli területre specializálódott szakemberek vállalnak felelősséget.
Szolgáltatásunk önálló könyvelési osztály nélkül is könnyen hasznosítható, ezzel a felesleges papírmunkától is megkíméljük a cégét.
MIT TESZÜNK?
Az Ön vállalatának gazdasági eseményeiről teljes körű nyilvántartást vezetünk, és ehhez nem kell az iratokat átadni, postázni, külső helyen tárolni. Elemezzük és a kívánt formában elkészítjük az időszakos kimutatásokat, illetve éves beszámolókat, tájékoztatjuk a hatályos szabályokról, felhívjuk a figyelmét a lehetőségekre és a kockázatokra.