Könyvelés Székesfehérváron szakértői kezekben

Adótanácsadás

Adótanácsadás

A sikeres üzleti élet egyik legproblematikusabb tényezője a folyamatosan változó adótörvényeknek való pontos, de hatékony megfelelés. Az adótanácsadás egy teljesen független és önálló iparággá nőtte ki magát. Napjainkban a professzionális adótanácsadás igénybevétele elkerülhetetlenné vált a vállalkozások számára.

Kollégáink tudásuk legjavát kínálják, hogy megbízóink az általuk végrehajtott ügyletek adókövetkezményeivel tisztában legyenek, az ügyletek a legoptimálisabb adóteherrel járjanak számukra és így figyelmüket kizárólag a saját feladataik teljesítésére összpontosíthassák. Akár társasági adóról, általános forgalmi adóról, személyi jövedelemadóról, illetve egyéb adó és járulékokról legyen szó, munkatársaink komplex módon áttekintik az egyes ügyleteket és valamennyi adózási és adóval kapcsolatos adminisztrációs kötelezettséget megállapítanak.

Tanácsadóinkon keresztül ügyfeleink hozzájutnak mindahhoz a szakmai tapasztalathoz, amelyet a sokéves működésünk során változatos ügyletekben elsajátítottunk. Ezen tapasztalatokat ügyfeleink sikerrel alkalmazhatják saját vállalkozásukban is adóterheik racionalizálására.

Tanácsadóink készséggel állnak ügyfeleink részére Adóhatósági revíziókkal és önrevíziókkal, hatósági állásfoglalásokkal, valamint jogorvoslati eljárásokkal kapcsolatos kérdésekben.

Legfontosabb szolgáltatásaink:

  • Társasági adóval, általános forgalmi adóval, személyi jövedelemadóval és egyéb járulék-nemekkel kapcsolatos adótanácsadás;

  • Jogszabályi megfeleléssel kapcsolatos szolgáltatások;

  • Teljes adminisztráció átvilágítása;

  • Adótanácsadás az elektronikus számlázással, elektronikus archiválással és a szükséges rendszerek biztosításával kapcsolatosan.

Hatóság előtti képviselet

Könyvelési szolgáltatásunk részeként vagy egyedi megállapodás alapján irodánk  vállalja megbízóink hatóságok előtti képviseletét, így nem Önnek kell egyedül szembenéznie a hatóságokkal.

Tapasztalt kollégáink képviselik az Ön érdekeit ellenőrzéseken, nyilatkozattételeknél, adó-egyeztetéseknél, kiutalások- vagy igazolások kérésekor:

  • ezzel Ön értékes időt takarít meg
  • szakszerűen képviseljük érdekeit
  • az adóhatóságok előtt
  • azonnal tudunk reagálni a kérdésekre,
  • így nem kell többször egyeztetni a hatóságokkal.
  • Kikerülhetőek az esetlegesen nem megfelelő nyilatkozatok okozta további hatósági vizsgálat.

 

Kapcsolat

Cég: Kilman Consulting KFT
Adószám:12597172-2-07 

Cím:
8000 Székesfehérvár
Tóvárosi lakónegyed 31. II/1.

Tel:
+36 22 500-518
Fax:
+36 22 500-519
E-mail:
info@kilman.hu

Tanúsítványunk

Megosztás

Gyakori kérdések

Lehet alkalmazottként ügyvezetőnek és lakatosnak illetve ügyvezetőnek és adminisztrátornak lenni egyszerre?

Az ügyvezetői tevékenység, társadalombiztosítási szempontból: - munkaviszonyban, vagy - társas vállalkozói jogviszonyban vagy - választott tisztségviselői jogviszonyban látható el. Munkaviszonyban ellátott ügyvezetői tevékenység esetén Ön lehet adminisztrátor és ügyvezető is egyben, illetve az öccse lakatos és ügyvezető is egyben, ha ezt a munkaszerződésbe illetve annak részét képező munkaköri leírásba belefoglalják. Ez esetben nyugdíjjárulék, az egészségbiztosítási- és munkaerő-piaci járulék alapja, valamint a társas vállalkozás által fizetendő szociális hozzájárulási adó alapja a munkaviszonyból származó jövedelem, amelynek napi 8 órás foglalkoztatás el kell érnie legalább a minimálbért. (középfokú végzettséget igénylő tevékenység esetén a garantált bérminimumot kell alapul venni, azaz havi 114.000. forintot - középfokú végzettségnek minősül a szakmunkás-iskola is)